Žilinský hotel odmietol ubytovať hosťa, dôvodom bolo trvalé bydlisko v Žiline


Foto: Žilinský hotel odmietol ubytovať hosťa, dôvodom bolo trvalé bydlisko v Žiline

S nepríjemnou skúsenosťou, ktorá sa stala minulý piatok, sa na nás obrátil čitateľ Ján. Približne okolo polnoci sa chcel ubytovať v jednom zo žilinských hotelov, tam mu však po tom, ako zisitli, že je zo Žiliny, odmietli ubytovanie poskytnúť. Dôvodom bolo nariadenie manažmentu, to vychádza zo zlých skúseností s domácimi hosťami.

„Chcel som sa ubytovať v hoteli Slovakia, avšak nebolo mi to umožnené. Žilinčanov vraj kvôli zlým skúsenostiam neubytovávajú, teraz mám žiaľ ja zlú skúsenosť s hotelom. Riešil som to s pani recepčnou dlho a vôbec sme tomu nerozumeli. Ako môžu na základe trvalého pobytu obmedzovať pobyt ľuďom?” pýtal sa nahnevaný čitateľ zo Žiliny, ktorá zažil nepríjemnú skúsenosť. Ako dodal, z komunikácie vysvitlo, že ide o nariadenie manažmentu.

Hotel potvrdil, že s domácimi hosťami má nepríjemné skúsenosti a práve preto vo vybraných prípadoch obmedzuje ich pobyt. Hostia zo Žiliny napríklad nemajú preukaz totožnosti, bez ktorého ich nie je možné ubytovať. Takisto sa niektorí hostia dožadujú ubytovania vo väčšom počte ako je kapacita izby.


Hotel Slovakia sa za vzniknutú situáciu ospravedlnil

„Na nočnej smene pracovala brigádnička na dohodu, ktorá v tomto prípade neprimerane zareagovala na danú situáciu. Je pravda, že máme zlé skúsenosti s niektorými hosťami zo Žiliny, napr. nemajú preukaz totožnosti, sú pod vplyvom alkoholu alebo sa chce viac hostí ubytovať do jednej izby a iné,“ uviedol hotel Slovakia v stanovisku.

V tomto konkrétnom prípade si recepcia ubytovacieho zariadenia chybu priznala a ospravedlnila sa za ňu. „Za vzniknutú situáciu sa ospravedlňujeme,“ dodal v odpovedi hotel v blízkosti centra Žiliny. Čitateľ sa tak podľa všetkého stal obeťou neprispôsobivého správania iných domácich hostí, keďže potvrdil, že až do momentu preukázania sa občianskym preukazom bolo všetko v poriadku.

„V žiadnom prípade nebol prítomný alkohol, všetko prebiehalo v poriadku až kým si z občianskeho preukazu pani neprečítala, že som zo Žiliny. Voľné izby boli, pýtali sme sa na ceny a aj sme si vybrali izbu. Problém nastal až pri trvalom pobyte. Bolo to o polnoci a v tom čase bolo dosť nepríjemné hľadať iný hotel,“ uzavrel čitateľ s tým, že nakoniec využili služby iného hotela.


Správy e-mailom Poslať tip Nahlásiť chybu