Päťročná kampaň za nesmrteľnosť synagógy v Žiline získala marketingové ocenenie Zlatý klinec 2018


Foto: Päťročná kampaň za nesmrteľnosť synagógy v Žiline získala marketingové ocenenie Zlatý klinec 2018

Dňa 25. mája 2018 sa v Bratislave konalo slávnostné vyhlásenie výsledkov súťaže Zlatý klinec, ktorá je najvýznamnejšou súťažou o najkreatívnejšiu reklamu na Slovensku. Už od roku 1994 na súťaži pravidelne súperia kreatívci v rôznych oblastiach, kritériom pre hodnotenie prác je ich originalita, inovatívnosť a kvalita prevedenia. Tento rok prebehlo oceňovanie v rámci dvojdňového festivalu.

V bratislavskom Istropolise vyhlasovali víťazov postupne od 20:00 hod. na slávnostnom galavečeri. Cenu Zlatý klinec 2018 si v kategórii PR pre neziskové organizácie a projekty odniesla spoločnosť Istropolitana Ogilvy za kampaň Kúpte si nesmrteľnosť pre žilinské OZ Truc Spheric. Päťročná kampaň na podporu rekonštrukcie jedinečnej stavby v Žiline vyvrcholila skladbou, v ktorej sú mená darcov a podporovateľov.

Tá znie navždy v múroch synagógy, takže každý, kto priloží ucho, môže začuť mená darcov a dobrovoľníkov. Creative Director kampane bol Peter Darovec. Prípadovú štúdiu vo forme videa si môžete pozrieť nižšie. 


„Päť rokov trvajúca kampaň, ktorá kontroverzným sloganom sľubovala darcom nesmrteľnosť tým, že sa stanú súčasťou nesmrteľného umeleckého diela, ktoré už teraz (a naveky) znie v Žilinskej synagóge a generovala tak množstvo spontánneho PR,“ uvádza charakteristika kampane.



Správy e-mailom Poslať tip Nahlásiť chybu