Za dvakrát zrušené predstavenie Pľuščenka v Žiline sa mnohí nevedia domôcť refundácie vstupného


Foto:  Za dvakrát zrušené predstavenie Pľuščenka v Žiline sa mnohí nevedia domôcť refundácie vstupného Foto: ilustračné

V Žiline sa mala 25. novembra 2017 konať na zimnom štadióne veľkolepá krasokorčuliarska show, ktorej hlavným aktérom mal byť asi najznámejší krasokorčuliar na svete Jevgenij Pľuščenko. Ten plánoval v rámci oslavy 35. narodenín predviesť svetovú premiéru aj so svojim 4 a pol ročným synom Alexandrom. Predstavenie bolo nakoniec presunuté na február, podobne učinil organizátor aj v iných mestách.

Organizátorom podujatia bola Agentúra 212, ktorá krasokorčuliarsku show Pán ľadu opakovanie priviezla do našich končín aj susedných Čiech. Náhradný termín pre Žilinu bol určený na 23.2.2018, nakoniec sa predstavenie neuskutočnilo ani v tento termín. Niektorí majitelia lístkov sa preto obrátili so žiadosťou o refundáciu na spoločnosť Ticketportal, kde lístky kupovali.

„Niekoľkokrát som volala do Ticketportalu s tým, že peniaze postupne vyplácajú. Po štyroch mesiacoch dal od toho Ticketportal ruky preč s tým, že už máme písať priamo spoločnosti. Keď sme si ju zadali do vyhľadávača, vysvitlo, že ide o kracuhujúcu firmu, ktorej majiteľ má niekoľko podobných,“ napísala čitateľka Gabriela, ktorá sa nevie dostať k svojim peniazom za lístok.

Spoločnosť Ticketportal SK, po dohode a poverení od organizátora predstavenia, ktorým je spoločnosť NK212, s.r.o. , skutočne začala vyplácať finančnú náhradu za zakúpené vstupenky pod svojím menom.


„Napriek tomu, že zakúpením vstupenky cez našu spoločnosť vstupujete do obchodného vzťahu s organizátorom, čo je na zadnej strane vstupenky a v Obchodných podmienkach vyslovene napísané a ako sprostredkovateľ nenesieme zodpovednosť za konanie tretej strany, snažili sme sa uspokojiť spotrebiteľské právo ohľadom finančnej refundácie za nákup predmetných vstupeniek,“ hovorí marketingová manažérka spoločnosti Ticketportal Stanislava Šebeňová.

Finančné prostriedky od organizátora sa však podľa marketingovej manažérky po určitom objeme vrátených peňazí vyčerpali, a tak sa musia majitelia zakúpených lístkov obrátiť priamo na organizátora.

„Z tohto dôvodu už bohužiaľ nemôžeme ďalej ľuďom vyplácať vstupné, čo nás veľmi mrzí, a zároveň prosíme tých, ktorí ho ešte nemajú, aby sa obrátili na organizátora, teda spoločnosť NK212, s.r.o. ktorá je za to zodpovedná. Naša spoločnosť sa dlhodobo snažila s organizátorom korektne dohodnúť, brala na seba všetku zodpovednosť a záväzky, avšak z našej strany to už ďalej nie je možné,“ dodáva Stanislava Šebeňová.

Kontaktné údaje spoločnosti sú však po snahe o dohodu bez odozvy. „Na danú adresu som napísala asi desať mailov, no nikto mi neodpovedá. Číslo na internete som nenašla. V nedeľu idem do Bratislavy s tým, že mám v pláne navštíviť aj danú adresu, kde sa firma nachádza. Bolo predaných veľa lístkov a v prípade nevrátenia môžeme podať hromadne trestné oznámenie,“ uzavrela čitateľka Gabriela. 


Správy e-mailom Poslať tip Nahlásiť chybu