Nové klientske centrum: Ľudia parkujú v blate aj na sídlisku, na pošte čakajú v radoch pred dverami


Foto: Nové klientske centrum: Ľudia parkujú v blate aj na sídlisku, na pošte čakajú v radoch pred dverami
Galéria: 6 fotiek

Od otvorenia nového klientskeho centra v Žiline, na sídlisku Vlčince, dostávame od čitateľov rôzne tipy a podnety. Najčastejšie sa opakuje problém s parkovaním a čakaním na pobočke pošty. Parkovacie miesta v budove pravdepodobne kapacitne nepostačujú a tak niektorí občania, ktorí vybavujú svoje požiadavky na úrade, parkujú aj na miestach mimo budovy. Priamo oproti budove klientskeho centra sa nachádzajú pozemky patriace Žilinskej univerzite a Mestu Žilina, po ktorých vedie z hlavnej cesty prístupová cesta k telocvični a vysokoškolským internátom. 

Práve na tejto ceste začali počas dňa parkovať vozidlá. Aby však neblokovali celú cestu, vodiči zastavujú polovicou auta na trávnatej ploche. Následkom vysokého počtu áut, ktoré takto parkujú a to v každom počasí, sa trávnatá plocha premenila na blato. To už sa v súčasnosti roznáša aj po ceste a obmedzuje chodcov.

„Chodím okolo nového klientskeho centra každý deň a to čo tam vodiči predvádzajú s parkovaním často atakuje zdravý rozum. Veľa z nich parkuje de facto “na tráve”, ktorá tam kedysi bola a po ktorej teraz ostal len meter a pol široký bahenný pás,“ uvádza čitateľ Richard. Niektorí vodiči podľa jeho slov parkujú často aj priamo v križovatke. 


S otvorením klientskeho centra sa zvýšil počet zaparkovaných áut pri panelákoch

Pár týždňov po otvorení nového klientskeho centra pocítili zmenu aj obyvatelia okolitých bytoviek. Na parkoviskách im pribudlo viacero vozidiel, ktoré tam predtým neparkovali. Najviac nových a cudzích áut parkuje priamo pri bytovkách oproti budove Europalace. Pravdepodobne ide o zamestnancov ale aj niektorých občanov - klientov. Obyvatelia ulice mávajú problém nájsť voľné parkovacie miesto.

Ďalším problémom je aj vybavovanie a čakanie na pobočke Slovenskej pošty. Ľudia musia bežne čakať pred dverami, keďže priestor vo vnútri pobočky je veľmi malý a vždy plný. Rady často siahajú pred budovu a čaká v nich aj 20 ľudí. Nekomfortné vybavovanie a čakanie v zime prekáža viacerým občanom. 

„Neskutočne zlé riešenie tejto pobočky na to, že sa nachádza v Klientskom centre. Bežne tam čakám v rade medzi asi pätnástimi ľuďmi a na vonku v zime. Priestor vo vnútri je veľmi malý a ešte je tam  asi meter diskrétna zóna. Pôvodná pobočka bola na tom oveľa lepšie,“ opisuje čitateľ Marek.

Viacerí občania by uvítali, keby sa pošta presťahovala do iných, väčších priestorov. V prípade zlého počasia si niektorí radšej volia inú pobočku.





Správy e-mailom Poslať tip Nahlásiť chybu