ŽSR o prasknutej dlažbe vie, zhotoviteľ dostal písomnú reklamáciu


Foto: ŽSR o prasknutej dlažbe vie, zhotoviteľ dostal písomnú reklamáciu
Viacerí z našich čitateľov sa pýtali na situáciu okolo dlažby vo vestibule železničnej stanice v Žiline. Po tom, ako nám čitateľka Martina zaslala fotografiu, sme oslovili aj Železnice Slovenskej republiky (ŽSR) so žiadosťou o bližšie informácie. “Dva mesiace po rekonštrukcii a výmene dlažby na hlavnej stanici v Žiline je zrejmé, že niekde sa stala chyba. Upratovacia sila, umývajúca podlahu ručne, na môj dotaz, ako sa to mohlo stať, uviedla, že danú časť čistia strojom. Ktovie, či je problémom nekvalita materiálu alebo odfláknutá realizácia, každopádne je to snáď ešte v záruke,” uviedla k fotografii čitateľka Martina.

Železnica o probléme vie, zhotoviteľ dielo neopravil ani po telefonickej reklamácii


“O probléme s dlažbou vo vestibule budovy v ŽST Žilina vieme a po zistení problému sme to telefonicky okamžite reklamovali u zhotoviteľa, ktorý prisľúbil opravu. Keďže zo strany zhotoviteľa nedošlo k náprave, zaslali sme mu písomnú reklamáciu na odstránenie vady diela,” uviedol stanovisko ŽSR Prednosta Sekcie železničných budov Jozef Krajčovič.


Správy e-mailom Poslať tip Nahlásiť chybu