Reťazec Biedronka hľadá manažérov slovenských predajní, pribudnú aj v Žilinskom kraji


Foto: Reťazec Biedronka hľadá manažérov slovenských predajní, pribudnú aj v Žilinskom kraji Foto: Biedronka

Reťazec Biedronka by mal na Slovensku otvoriť svoje prvé predajne ešte tento rok. Dodnes však nie je jasné, koľko obchodov presne otvorí a v ktorých mestách sa budú nachádzať. Vyzerá to však, že prípravy vstupu na nový trh sú v plnom prúde, pretože pred pár dňami spoločnosť spustila veľký nábor manažérov a zástupcov manažérov svojich predajní po celom Slovensku, informuje portál Aktuality.sk

Ich hlavnou zodpovednosťou bude riadenie každodenných operácií, personál, zásobovanie a dosahovanie obchodných cieľov predajne. Zaujímavosťou je, že pri ponuke reťazec priamo neuvádza, v akých sumách sa ohodnotenie pohybuje. Biedronka sa ich v dotazníku totiž pýta, koľko by chceli zarábať v hrubom.

Podľa portálu Profesia.sk poľský reťazec do Bratislavy hľadá právnika, ktorému ponúka 2 700 eur za mesiac. Jeho náplňou práce bude poskytovanie právnej podpory oddeleniam spoločnosti v rôznych oblastiach, príprava obsahu zmlúv, zastupovanie spoločnosti v súdnych a predsúdnych konaniach či príprava dokumentov pre komunikáciu s orgánmi štátnej správy.

Distribučné centrum pre novú sieť sa bude nachádzať pri Trnave. Práve tam hľadajú skladníkov či kontrolórov kvality čerstvých potravín. Ich platy sa pohybujú od 1 300 do 1 600 eur. Potrebovať však budú najmä predavačov a iných potrebných pracovníkov, preto sa predpokladá, že spoločnosť čoskoro otvorí aj ďalšie pracovné pozície.


Nízke ceny môžu dať stopku slovenským výrobcom

Biedronka je známa svojimi nízkymi cenami, v Poľsku má viac ako 3 500 predajní. Zákazníci sa tešia z príchodu poľského reťazca najmä kvôli širokému sortimentu a lacným produktom. To chce docieliť aj u nás. Na slovenskom trhu plánuje postupne rozširovať svoju sieť a poskytnúť slovenským zákazníkom cenovo dostupné potraviny, domáce potreby, kozmetiku a iné produkty.

„Biedronka prináša na Slovensko svoj úspešný obchodný model a jej cieľom je dodávať slovenským zákazníkom a zákazníčkam kvalitné výrobky za najlepšie ceny,“ približuje svoj zámer reťazec.

Viacerí predajcovia sa však obávajú negatívneho vplyvu na malé obchody alebo slovenských výrobcov potravín. Ak chce reťazec udržiavať nižšie ceny, pravdepodobne bude nakupovať potraviny od lacnejších dodávateľov v zahraničí. Biedronka zatiaľ nepotvrdila, koľko percent slovenskej produkcie bude mať vo svojich predajniach. Známe je len to, že firma si dala zaregistrovať aj značku SK špeciality. To znamená, že poľský reťazec bude ponúkať aj slovenské potraviny.

Tajnosti robí aj ohľadne lokalít, kde by mohli predajne vyrásť. V predchádzajúcom článku sme informovali o tom, že na Slovensku má Biedronka postavených a naplánovaných 14 logistických parkov v rozlohe okolo 800-tisíc štvorcových metrov. Sú umiestnené v Bratislave, Žiline, Košiciach, Banskej Bystrici a v Trnave. Je teda dosť pravdepodobné, že obyvatelia najmä krajských miest sa môžu tešiť na superlacné potraviny.

Slobodné a nezávislé médiá sú kľúčové pre demokraciu. Nepodliehajú vplyvu politikov ani záujmových skupín, čo im umožňuje objektívne a pravdivo informovať verejnosť.

Podpora slobodných médií je investíciou do transparentnej a spravodlivej spoločnosti.

Podporiť nezávislé spravodajstvo

Dočítať článok zadarmo

Prečítajte si viac: