Niche parfumy sú skutočnou filozofiou


Foto: Niche parfumy sú skutočnou filozofiou Foto: ilustračné - pexels.com

Existuje veľké množstvo vôní, veľké množstvo parfumov rôznej intenzity vône: parfumy, toaletné vody a podobne. Delíme ich podľa tried na: masové, luxusné a niche kompozície. O tomto druhom si dnes povieme.

Čo je to niche parfum a v čom sa líši

Názov dostal podľa francúzskeho slova „la niche“, čo znamená nika, bunka. Tieto kompozície súvisia skôr s parfumérskym umením ako so štandardnou výrobou značkových vôní. Niche vône sú skutočnou filozofiou. Uvedenie takýchto kompozícií nie je sprevádzané honosnými reklamnými kampaňami a významné osobnosti umenia alebo módy sa nestávajú tvárami vôní.

V skutočnosti sú niche parfumy https://makeup.sk/categorys/3/ vytvorené pre úzky okruh obdivovateľov než pre veľký počet ľudí. Proces tvorby takýchto vôní nie je obmedzený žiadnym rámcom, parfuméri dostávajú maximálnu slobodu a môžu naplno využiť svoju fantáziu. Neexistuje žiadny konkrétny príkaz. Vo vysokých nákladoch na komponenty sa nezohľadňuje to, aká bude aróma špecifická a mnoho ďalších bodov, ktoré sú dôležité pre luxusný produkt a produkt na masovom trhu.

Hlavné vlastnosti, podľa ktorých pochopíte či je to niche vôňa.

Hlavnou charakteristikou parfumu sú prírodné ingrediencie.

Vône triedy niche sa líšia predovšetkým tým, že sa vyrábajú iba na základe prírodných surovín. V tomto ohľade sa často porovnávajú s vinárstvom. Je veľmi dôležité, kde sa suroviny vypestovali, rok plodiny a dokonca aj to, ako veľmi sa to považuje za selektívne. Takže podstata stromu gayak pre niche parfumy sa najčastejšie kupuje v Indonézii a kvety pomarančového stromu v severnej Afrike, Tunisku alebo Alžírsku.

Tieto vône môžu ohromiť čuch, šokovať a ponoriť človeka do zvláštnych stavov. A to všetko preto, lebo sa na ich výrobu používajú neobvyklé extrakty a výťažky. Tie, ktoré sú v zásade vzácne, a ešte viac vo vôňach iných tried.

Objemy, v ktorých sa parfumy vyrábajú

Vzácne suroviny samozrejme neumožňujú výrobu niche vôní v obrovských množstvách. Najčastejšie ide o obmedzený počet konkrétneho zloženia, ktoré môže byť v butikoch prezentované jednou alebo dvoma fľašami ročne. Niekedy sa dajú špeciálne parfumy kúpiť iba na špeciálnej aukcii, neexistuje totiž iná možnosť.

Dva spôsoby, ako navrhnúť fľašu a obal

Parfumy tejto triedy sa nevyznačujú osobitne ozdobnými fľašami alebo baleniami. Sú vytvorené dostatočne skromne, aby naznačili, že to najcennejšie a neobvyklé je vo vnútri. Existujú samozrejme výnimky, takže niekedy sú dizajnérske fľaše rovnako umelecké diela ako samotné vône. Sú maľované ručne alebo vykladané drahými kameňmi, sú použité drahé dreviny alebo krištáľ.

Niche parfémové značky odmietajú hlasné reklamy

Ak ste zvyknutí na stránkach lesklých časopisov vidieť obrovské billboardy, televízne reklamy a obrázky vôní, potom si buďte istí, že sa nejedná sa o niche parfumy. Existuje názor, že takéto kompozície nie sú vhodné pre každého, čo znamená, že nie je potrebné priťahovať na ne pozornosť desaťtisíc kupujúcich. Okrem toho náklady na vôňu už zahŕňajú drahé suroviny a ak vezmeme do úvahy aj náklady na reklamu, jej cena by sa aj zdvojnásobila.


Správy e-mailom Poslať tip Nahlásiť chybu

Zdroj: PR La Makeup