Fotografie zachytávajú súčasné prípravné práce na stavenisku pred západným portálom tunela Višňové.Zhotoviteľom tunela sa stalo združenie Salini Impregilo S.p.A.; DÚHA a.s. v lete roku 2014 a projektantom tunela združenie Terraprojekt - RockSoil -Ferro.Medzi technické parametre , ktoré sa oproti dokumentácii z roku 2008 zmenilo je napríklad zmena návrhovej rýchlosti z 80km/h na 100km/h, priečne vetranie na pozdĺžne vetranie s bodovým odsávaním dymu vo vzdialenosti max. 3km.
V prípade uzatvorenia jednej tunelovej rúry pôvodné riešenie hovorilo o obojsmernej premávke avšak nové technické riešenie hovorí o jednosmernej premávke ,čo znamená ,že doprava bude odklonená na vedľajšie komunikácie. Samotný tunel bude dlhší o 17m ,čo znamená dĺžku okolo 7537m.“V zmysle harmonogramu výstavby je začiatok razenia naplánovaný v 1/3 roka 2015.” uviedol Michal Fúrik, hovorca Národnej diaľničnej spoločnosti.
zdroj: Žilinské Diaľnice