Žilinská župa získala ocenenia za pôsobenie na sociálnych sietiach v súťaži podnikových médií


Foto: Žilinská župa získala ocenenia za pôsobenie na sociálnych sietiach v súťaži podnikových médií Foto: Žilinský samosprávny kraj

Zamestnancom Žilinského samosprávneho kraja sa podarilo nadviazať na minuloročný úspech v rámci súťaže Podnikové médium roka, v ktorom získali ocenenie za vtipné rapové video o živote Juraja Turza. K cene v kategórii Virál pribudla aj cena PhDr. Mariána Matyáša za kreatívne stvárnenie života palatína Juraja Turza. Video vzniklo pri príležitosti 400. výročia tejto významnej osobnosti z nášho regiónu.

Úspechy zožala aj aktuálne komunikácia samosprávy, ktorá prebieha na sociálnych sietiach. V kategórii Facebookové stránky a Instagram získal kraj prvenstvo, k tomu pridal tretie miesto za audiovizuálnu prezentáciu a takisto Cenu predsedu poroty. Zaujímavosťou je, že kraje súperia aj s komerčnými firmami, kde sú často celé marketingové oddelenia na správu médií.

„Do prestížnej súťaže Podnikové médium roka sme sa zapojili už niekoľkokrát. Veľmi nás teší, že sociálne siete sa z minulých ročníkov vyšvihli až na 1. miesto a predbehli sme aj súkromné firmy. Najväčším potešením je pre nás Cena predsedu poroty, pretože tá hodnotí všetky prihlásené projekty a porovnáva ich s ostatnými. Je to dôkaz toho, že to čo robíme, robíme dobre a má to zmysel. Zároveň to berieme ako výzvu nezaspať na vavrínoch a pokračovať v tvrdej práci, aby sme aj v ďalších ročníkoch ukázali konkurencii, že aj samosprávy majú na to súťažiť s komerčnými firmami,“ povedala Jarmila Ševčíková z odboru informácií ŽSK.

Jarmila Ševčíková z odboru informácii ŽSK prevzala ocenenie od zástupkyne poroty. Zdroj: Žilinský samosprávny kraj

Do súťaže Podnikové médium roka bolo prihlásených viac 280 prác. Ocenenia boli udelené v 12-tich kategóriách. „Je dobré, že máme rozbehnuté kvalitné sociálne média ako je Facebook, pretože prostredníctvom takýchto prostriedkov vieme veľmi efektívne a rýchlo dostať zaujímavé a dôležité informácie k čo najširšej verejnosti. Sú to moderné komunikačné prostriedky, ktoré budeme chcieť aj do budúcna rozvíjať,“ dodala predsedníčka ŽSK Erika Jurinová.

Účastníci 15. ročníka súťaže Podnikové médium roka sa stretli 15. mája 2018 na oceňovaní v priestoroch hotela Devín v Bratislave.



Správy e-mailom Poslať tip Nahlásiť chybu