Mesto Žilina prosí svojich obyvateľov, ktorí využívajú elektronické služby mestského úradu a mobilnej aplikácie mesta, aby sa zúčastnili prieskumu spokojnosti s týmito službami. Pomôžu tým mestu ďalej zlepšovať a rozvíjať pohodlné elektronické vybavovanie potrieb občanov Žiliny.
Dotazník je možné vyplniť do utorka 12. apríla, pričom otázky sa týkajú najmä webovej stránky www.zilina.sk a oficiálnej mobilnej aplikácie mesta Žilina.
„Vďaka zodpovedaniu niekoľkých otázok respondenti pomôžu mestu získať potrebné informácie o súčasnom využívaní mestských elektronických služieb a umožnia ich naďalej vylepšovať,“ uviedol hovorca mesta Vladimír Miškovčík.
Prieskumu sa môže zúčastniť každý občan a podnikateľ ktorý býva alebo pôsobí v Žiline. Mesto verí, že mu zistenie názoru a spokojnosti používateľov týchto elektronických služieb pomôže uľahčiť komunikáciu medzi občanmi a mestským úradom.
„Výsledkom budú vylepšené elektronické služby, užívateľsky prehľadná aplikácia a online komunikácia, takže občan alebo podnikateľ bude môcť pohodlnejšie vybaviť svoje záležitosti bez potreby cesty na mestský úrad. Všetkým respondentom vopred ďakujeme za ochotu a zodpovedné vyplnenie dotazníka,“ doplnil hovorca mesta Žilina.
Prieskum je odpoveďou na výzvu „Malé zlepšenia eGov služieb“ v Operačnom programe Integrovaná infraštruktúra a je realizovaný v rámci prípravy projektu „Malé zlepšenia elektronických služieb Mestského úradu v Žiline,“ na ktorom mesto spolupracuje s inovačným centrom INOVIA. Operačný program Integrovaná infraštruktúra je zastrešený Ministerstvom investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky.