Zhotoviteľ zastávky Pod hájom v Žiline uznal reklamáciu zámkovej dlažby, poškodenia sa objavili aj na Hájiku


Foto: Zhotoviteľ zastávky Pod hájom v Žiline uznal reklamáciu zámkovej dlažby, poškodenia sa objavili aj na Hájiku

Vo februári sa v meste Žilina ukončila ďalšia etapa rekonštrukčných prác zastávok mestskej hromadnej dopravy, ktorá začala počas minulého roka. Naša redakcia informovala, že v rámci nej bolo obnovených päť existujúcich zastávok a pribudla jedna nová.

Rekonštrukčné práce stáli viac ako 380-tisíc eur a žilinská samospráva ich financovala aj z Integrovaného regionálneho operačného programu (IROP). V minulom článku sme upozornili, že niektorí obyvatelia si však všimli na jednej z obnovených zastávok nedostatky.


Galéria: 6 fotiek

Išlo o zastávku Pod hájom smerom zo Soliniek na sídlisko Vlčince. Zámková dlažba nachádzajúca sa v nástupnej časti pre cestujúcich mala značné poškodenia. V tejto súvislosti sme oslovili hovorcu mesta Vladimíra Miškovčíka, ktorý nám aktuálnu situáciu objasnil.

Zhotoviteľovi stavby, firme ERPOS, s.r.o. Žilina boli práce reklamované. Predmetom reklamácie bola rozpadnutá zámková dlažba na zastávke MHD Pod hájom. Zhotoviteľ reklamáciu uznal a čaká na obhliadku s dodávateľom dlažby. Po obhliadke upresní harmonogram prác na výmenu reklamovanej dlažby,“ uviedol hovorca.

Krátko po získaní stanoviska nám na taktiež novozrekonštruovanej zastávke Mateja Bela na Hájiku čitatelia nahlásili rovnaký problém. Spýtali sme sa preto kompetentných, či evidujú aj tento prípad a plánujú ho zadať zhotoviteľovi  na reklamáciu. O vývoji situácie vás budeme priebežne informovať.


Správy e-mailom Poslať tip Nahlásiť chybu