Rekordný rast počas pandémie? Žilinská technologická firma to dokázala


Foto: Rekordný rast počas pandémie? Žilinská technologická firma to dokázala
Galéria: 10 fotiek

V spojitosti so súčasnou pandemickou situáciou si môžeme v médiách prečítať najmä o problémoch, ktoré pandémia spôsobila mnohým spoločnostiam. Sú však aj také, ktorým sa podarilo rýchlo a úspešne zareagovať na vzniknutú situáciu. Jednou z nich je Hyperia, ktorá za posledný rok rekordne rástla.

Žilinská spoločnosť Hyperia má vo svojej ponuke rôzne služby, avšak jednou z jej najznámejších je portál kimbino a rovnomenná aplikácia, ktoré sa venujú distribúcii letákov v elektronickej podobe. Túto službu je možné využiť po celom svete. Užívatelia si tak môžu ľahko a veľmi ekologicky plánovať nákupy. Práve pandémia zvýšila dopyt po digitálnych letákoch, keďže tie papierové často nemohli byť vôbec doručované.

Túto službu si pochvaľujú ako spotrebitelia, tak aj obchodníci, ktorí vďaka nej dokážu efektívnejšie cieliť svoje letáky na potenciálnych zákazníkov. Úspech Hyperie sa odrazil aj v číslach – divízia digitálnej distribúcie letákov a špeciálnych ponúk v roku 2020 zaznamenala 440 miliónov návštev z viac ako 40 krajín, čím sa zaradila medzi najnavštevovanejšie e-commerce subjekty na svete.

Z malej firmy na veľkú spoločnosť

Vďaka Kimbino a mnohým ďalším úspešným projektom z dielne Hyperia firma postupne narástla z malej spoločnosti na profesionálny team s viac ako 100 zamestnancami. Inovácie sa premietli aj do spôsobu zamestnávania – pracuje sa nielen zo sídla v Žiline, ale aj na diaľku z celého Slovenska a z Českej republiky, samozrejme, ak to práca umožňuje.

Okrem fungujúceho vzdialeného pracoviska sa Hyperia líši aj biznis modelom. Buduje si vlastné projekty, ktoré si sama financuje a nepracuje tak na zákazkovom vývoji. Vďaka tomuto prístupu môže raziť dlhodobú stratégiu, budovať neformálnu a otvorenú kultúru a priniesť vysokú odbornosť do projektov, ktoré vznikajú od nuly a postupne dosahujú miliónové tržby.

Okrem projektov sa spoločnosť zameriava aj na inovácie, ktorých cieľom je posilniť jej pozíciu v e-commerce, efektívne digitalizovať tradičný spôsob distribúcie letákov a pomôcť domácnostiam efektívne a pohodlne plánovať svoje nákupy. Medzi jej plány do budúcnosti patrí napríklad rozšírenie špeciálnej ponuky online predajcov a jej personalizácie, vďaka čomu prinesie unikátny obsah pre svojich používateľov, ktorí sa dostanú k ďalším zaujímavým ponukám.   

Hyperia neustále rozširuje svoje rady 

Vzhľadom na rastúci počet projektov spoločnosť neustále prijíma do svojich radov zapálených profesionálov, ktorí chcú pracovať na globálnych projektoch a pomôcť tak meniť svet nákupov (kimbino.sk), varenia (tastelist.sk) alebo financií (finbino.com). Ak uvažujete nad zmenou práce, alebo hľadáte nové výzvy v profesijnom živote, sledujte ponuku pracovných príležitostí v Hyperii, ktorá aktuálne rozširuje tím programátorov spolu s inými pozíciami.

Viac od Hyperie

Pre viac informácií o Hyperii a ako funguje počúvajte Hyperia podcast z oblasti marketingu, technológií, projektového riadenia alebo osobnostného a kariérneho rozvoja. Ak sa chcete dozvedieť niečo viac o spomínaných témach, nenechajte si ujsť rozhovory plné zaujímavých informácií.




Správy e-mailom Poslať tip Nahlásiť chybu

Zdroj: PR Hyperia