Už dlhšie obdobie funguje na Facebooku stránka s názvom Blacklist žilinských reštaurácií, ktorá poukazuje na vybrané jedlá prevažne donáškových služieb. Tie spája prinajmenšom nevábny vzhľad, oveľa častejšie však jedlá vykazujú kvalitatívne nedostatky. Stránka na ne poukazuje väčšinou formou fotografií, k niektorým sú priradené aj komentáre sklamaných ľudí, ktorí si jedlo objednali.
Meškanie je častým problémom, objavil sa aj špendlík v jedle
Frekventovaným problémom, s ktorým sa stretávajú Žilinčania, je časové zdržanie pri dodaní jedla. “Dnes som si našiel malý bonus v podobe zeleného špendlíka v donáške ... Neviem, ale toto je už podľa mňa naozaj priveľa,” uviedol k nemenovanej prevádzke ešte minulý rok Martin.
Napriek existencii skupiny je najúčinnejším spôsobom stále riešenie situácie v čase zistenia, kedy je väčšina prevádzok ochotná priznať si chybu a jedlo vám vymenia alebo poskytnú inú kompenzáciu.
Máte podobne zlé skúsenosti s niektorou zo žilinských reštaurácií alebo donáškových služieb? Podeľte sa o ne do komentárov