Veľká SEŠN marketérov a lídrov – tak znie event, ktorého sa zúčastnia špičkoví odborníci z oblasti marketingu či leadershipu. Uskutoční sa už tento piatok 9.6.2023 v priestoroch Novej synagógy. Program tvoria mená ako Michal Pastier (spoluzakladateľ a kreatívny riaditeľ agentúr Darwin & theMachines a GoBigname), Michal Meško (CEO Martinus), Ivana Molnárová (bývala generálna riaditeľka Profesia.sk a TOP Manažérka roka 2022), Tony Dúbravec (social media marketer a podcaster) a iní. Ide o unikátnu akciu, ktorá sa v podobných rozmeroch a v danej tematike v Žiline ešte nekonala.
Inšpiratívne eventy Sešn marketérov a Sešn lídrov nemajú ani rok. Napriek tomu sú vždy vypredané, účastníci dokonca prichádzajú z iných regiónov. Každé stretnutie je organizované pre kapacitu 80 ľudí v priestoroch Novej synagógy, lístky si niekedy nestihnete zarezervovať do pár hodín.
Pre veľký záujem prišli organizátorky s myšlienkou spojiť obe komunity marketérov a lídrov a vytvoriť spoločný event pre viac ako 200 ľudí. Do Žiliny na Veľkú Sešn marketérov a lídrov, ktorá sa uskutoční už tento piatok so začiatkom o 13:00, prijali pozvanie najväčšie osobnosti slovenského marketingu a leadershipu. Účastníci sa môžu tešiť na prednášky, diskusie praktické know-how, možnosť klásť otázky alebo využiť konzultácie so spíkrami priamo na mieste. Program začína v skorých poobedných hodinách a končí grilovačkou pod holým nebom a afterparty spolu s hosťami. Ak ešte nemáte lístok na najväčšiu marketingovú a leadership akciu v Žiline, máte poslednú možnosť byť súčasťou a zarezervovať si svoje miesto tu.
Na svoje si prídu začínajúci podnikatelia, marketéri, ale aj skúsení lídri
Veselá a uvoľnená komunita, ktorá otvára aj tie najkomplikovanejšie biznisové témy jednoduchým spôsobom, si pritiahla priaznivcov z rôznych oblastí. Pravidelných stretnutí sa zúčastňujú marketéri, freelanceri, začínajúci, malí a strední podnikatelia, no tiež skúsení lídri a manažéri, jednoducho všetci, ktorých baví osobnostne a profesne rásť. Program eventu Veľká Sešn marketérov a lídrov sa dočítate nižšie v texte.
„Pred pár mesiacmi sme sa začali stretávať v kaviarni Epika. Pri stole nás prvýkrát sedelo päťnásť, po pár týždňoch sme museli nájsť nové priestory s väčšou kapacitou a našim novým domovom sa stala Nová synagóga, v ktorej dnes organizujeme pravidelné stretnutia 2x do mesiaca s kapacitou 80 ľudí. Najprv sme sa stretávali iba v marketingovom kruhu, postupne začali prichádzať rôzne manažérske témy a tak sme okrem Sešn marketérov vytvorili aj Sešn lídrov pod vedením skúsenej couchky Ivany Havranovej,“ prezrádzajú organizátorky.
„Čo vám chýba, to si vytvorte“, odkazujú organizátorky
Eventy, ktoré si ihneď získali úspech vznikli z osobnej potreby, inšpirácie zo zahraničia, no najmä chuti stretávať sa, vymieňať si navzájom skúsenosti, vedieť o sebe navzájom v rámci Žiliny, poradiť si v rôznych marketingových alebo manažérskych témach. „Stávalo sa nám, že sme sa zo Žilinčanmi stretávali na akciách v Bratislave, v Prahe alebo v iných mestách. V každej z nás sa skrývala otázka, prečo nič také nie je v našom meste? My sme si vlastne iba vytvorili to, čo nám trom osobne chýbalo. A urobili sme dobre,“ dodávajú organizátorky.
Žilina je mestom plným šikovných ľudí a úspešných príbehov. To potvrdzujú aj organizátorky Iveta Hrabovská (zakladateľka prémiových džemov s alkoholom Gentlejam), Martina Zvolenská (PR manažérka, Be Lenka) a Zuzana Chudíková (majiteľka kaviarne Epika). V Žiline vytvorili priestor, kde ponúkajú komunite marketérov a lídrov priestor pre rast, stretávanie, praktické vzdelávanie a napredovanie všetkých, ktorí chcú byť súčasťou.
Ak ešte nemáte svoj lístok na Veľkú Sešn marketérov a lídrov, máte poslednú možnosť zakúpiť si ho teraz.
Čo o Sešn prezrádza Michal Meško (CEO, Martinus)?
Michal bol už na jednom zo Sešn podujatí začiatkom tohto roka. Jeho slová potvrdzujú, že to organizátorky rozbehli naozaj na výbornú a v Žiline vytvorili komunitu a eventy, ktoré nám na Slovensku môžu závidieť. „Hoci formát nemá ešte ani rok, celkom ma dostala energia, ktorú organizátorky do toho dávajú. Výsledkom je večerná akcia s úžasnou atmosférou, plnou zapálených ľudí, na ktorú sa 80 lístkov rozchytá za pár dní. Ďakujem za super atmosféru, držím palce do ďalších pokračovaní a želajme si stále viac takýchto akcií po celom Slovensku!“, povedal o jednej z akcii Michal Meško, CEO Martinus.
Zaujíma vás program Veľkej Sešn? Pozrite si 5 inšpiratívnych blokov s 9 spíkrami a konzultačnú zónu
Ivana Brutenič a Kristína Cichy Kovačiková - úspešné sestry, ktoré sú považované za špičkové odborníčky pre sieť LinkedIn na Slovensku, rozbalia v prvom bloku tému „Ako vybudovať firemný brand, ktorý predáva cez silnú osobnú LinkedIn značku“.
Dvojicu vystrieda na pódiu Ivana Molnárová, bývala generálna riaditeľka Profesia.sk a Manažérka roka 2022 spolu s Ivanou Havranovou, koučkou a mentorkou manažérov, podnikateľov s viac ako 20 ročnými skúsenosťami s vedením ľudí, s témou „Ako viesť ľudí k rastu, prebudiť potenciál a vychovať lídrov 21. storočia“.
Program pokračuje ďalej prednáškou od Tonyho Dúbravca, skúseného social media marketéra a podcastera, na tému „Personal branding: Ako si vybudovať udržateľnú a autentickú osobnú značku“.
Pri téme brandingu ostane Michal Pastier, azda najzvučnejšie meno slovenského marketingu, inovátor, spoluzakladateľ a kreatívny riaditeľ agentúr Darwin & theMachines a GoBigname spolu s Tomášom Petrekom, manager directorom medzinárodného brandingového štúdia GoBigname, ktorí počas diskusie predstavia „Branding Fundamentals – Kľúčové poznatky z viac ako 250 brandingových projektov“.
Program zakončí Michal Meško, CEO Martinusu a Michal Brat, Brand manager Martinusu – najväčšieho internetového kníhkupectva, ktoré vyniká nielen svojim podnikateľským príbehom ale aj mimoriadnym prístupom k zákazníkom, na tému „Ako sa riadi dlhodobo úspešná trhová jednotka a čo sa od Martinusu môžeme naučiť od firemnej kultúry až po marketing“.
Počas celého poobedia budú účastníkom k dispozícii konzultanti pozostávajúci zo samotných spíkrov, ale taktiež iných odborníkov ako Peter Brezani (COO najrýchlejšie rastúcej barefoot značky Be Lenka), Michal Král (e-commerce konzultant a zakladateľ cenového provnávača Pricemania), Katarína Ďurčová (business developerka, marketingová strategička a zakladateľka značky AXIM) a Imrich Kovaľ (Zakladateľ e-biznis inkubátora MERINEO a konzultanta pre malé a stredné firmy), Petra Kubanyi (obchodná riaditeľka Kittler media / podcasty skupiny ZAPO) a Miroslav Sendlai (špecialista na pracovné inzeráty a náborovú stratégiu).