Čitateľ nám zaslal tip s fotografiou, ako u jednej z lekárok v zdravotnom stredisku na ulici Hálkova v Žiline čaká viac ako 50 pacientov. Rad bol podľa jeho slov až na ďalšej chodbe. Kuriozita, ktorá niekoho pobaví však u iných vyvoláva nervozitu a negatívny názor na lekára.
Nie vždy musí byť vina na strane lekára
Lekár, ktorý si možno plní poctivo svoju prácu nemá šancu ovplyvniť počet ľudí, ktorý čaká v jeho čakárni. Na každého pacienta totiž potrebuje individuálny čas. Fotografia bola zachytená v pondelok, kedy je najfrekventovanejší deň. Lekárka, u ktorej sa vytvorila táto rada, má dobré referencie.
Niekoľko náhodne oslovených ľudí vyjadrilo pozitívny názor a spokojnosť s jej prístupom. Samotnú lekárku sme však neoslovili, nakoľko pri tomto počte pacientov v čakárni a množstve povinností by sme ju zbytočne obťažovali a zdržiavali.
Na základe pozitívnych informácií od ľudí ale môžeme skonštatovať, že zo vzniknutej “kolóny” v zdravotnom stredisku netreba vždy viniť lekára. Na druhej strane však za dlhým radom u neurológov stojí aj nevýhodne nastavený systém, v ktorom niektorým lekárom niektoré poisťovne odmietajú plne hradiť výkony.
Máte iné skúsenosti, alebo informácie? Podeľte sa o ne v komentároch, alebo nám zašlite tip.