Najväčšia nefrenšízová realitná kancelária ponúka príležitosť získať honorovanú spoluprácu influencera


Foto: Najväčšia nefrenšízová realitná kancelária ponúka príležitosť získať honorovanú spoluprácu influencera

Dnes je častou odpoveďou mladých na ich predstavu o práci niečo v zmysle „Chcem byť influencer, vlogger, youtuber.“ Títo ľudia chcú byť vnímaní ako úspešní, chcú meniť svet a chcú to dokázať, pokiaľ možno, vlastnými silami. Takému človeku hovoríme trendsetter. Človek, ktorý udáva trendy v oblasti, v ktorej je aktívny. 

Prísť na trh s nevídanou príležitosťou získania honorovanej spolupráce a stať sa tak jediným, vôbec prvým, LIFE TRENDSETTERom v realitách je TU, pretože vo svete realít ešte nikto túto šancu mladým ľuďom neponúkol,“ hovorí PhDr. Daniel Karásek, MBA, Chief business development officer v TUreality, najväčšej nefrenšízovej realitnej kancelárii na Slovensku a pokračuje: „verím, že jedine spájaním takzvaných životných bublín starších generácií s mladými ľuďmi dokážeme vytvárať prienik, z ktorého budeme extrahovať geniálne nápady, a pokračovať tak v udávaní trendov a diktovaní tempa v realitnom biznise na Slovensku.“

Definícia mladých ľudí by mohla znieť, že…

Mladí ľudia vo veku 22 až 26 rokov dnes reflektujú odlišné pracovné potreby ako generácia pred nimi. Generácia Z, alebo inak nazývaná post mileniáli je prvá generácia ľudí, ktorá nezažila život pred príchodom internetu. Hovoríme o ľuďoch, ktorí „sa narodili s telefónom v ruke“.

Internet dramaticky zmenil dynamiku pracovného života, ale tiež spôsob nadväzovania vzťahov a prístupu k informáciám. Posledných 15 rokov, čiže obdobie dospievania tejto generácie postupne prenikali do spoločenských noriem sociálne siete, ktoré dramaticky zmenili dovtedajší svet.

Čo znamená hľadáme jednorožca a o čom je táto výzva?

„Jednorožec je ústredným motívom našej výzvy. Tá je rovnako vzácna ako vzácne je nájsť jednorožca medzi poníkmi,“ dodáva Karásek.  Do súťaže je možné prihlásiť sa zaslaním prihlášky cez go.tureality.sk/jednorozec. Od uchádzačov sa očakáva, že dokážu presvedčiť v obmedzenom priestore, ktorý je výzvou limitovaný na niekoľko viet a najviac cool lifestylovú fotografiu, ktorá ho vystihuje. Úroveň práce s fotografiou, strihom a videom sa bude posudzovať na základe povinne priloženého instagramového profilu uchádzača. 

Víťaz si bude užívať honorovanú spoluprácu na obdobie jedného roka, vlastný MINI Cooper, špičkovú techniku na svoju prácu. Dôležitým aspektom práce nášho jednorožca bude inovatívna prezentácia špičkových nehnuteľností po celej krajine. Toto sú skutočne mimoriadne podmienky, ktoré čakajú na toho najzaujímavejšieho kandidáta. 

Kde sa môžem prihlásiť a dokedy? 

Prihlásiť sa do výzvy je možné od stredy 17.8. do stredy 31.8., a preto neváhajte a klikajte go.tureality.sk/jednorozec.



Správy e-mailom Poslať tip Nahlásiť chybu

Zdroj: PR TUreality