Ubytovateľ v Zázrivej mal obrať niekoľko ľudí o peniaze. Tvrdí, že od februára už ubytovanie neposkytuje


Foto: Ubytovateľ v Zázrivej mal obrať niekoľko ľudí o peniaze. Tvrdí, že od februára už ubytovanie neposkytuje Foto: hniezdocko.eu

Na sociálnych sieťach sa objavili sťažnosti na podvodného ubytovateľa zo Zázrivej. Ide o domček v korunách stromov, situovaný v lone Malej Fatry a nazývaný „Hniezdočko“. Podľa údajov uverejnených v sekcii kontakty stojí za týmto biznisom terchovská firma MLi stav company s. r. o.

„Rezervoval som pobyt v máji, s nástupom v júli, pričom podľa ich slov od februára už nefungujú. Oznámili nám to jeden deň pred príchodom, kedy sme im telefonovali kvôli času príchodu. Doteraz nevrátili peniaze, telefón na stránke neberú a na maily neodpisujú,“ opísal nám svoju skúsenosť jeden so záujemcov o ubytovanie. 

Podľa obsahu na sociálnych sieťach to však nevyzerá, že by ubytovateľ svoju službu už neposkytoval. Vo viacerých príspevkoch avizuje, že ubytovanie bude dostupné aj v letnej a zimnej sezóne 2022. 

Rovnako beží naďalej aj rezervačný systém na webstránke. Pre vytvorenie rezervácie je nutné ju vopred aj zaplatiť, takže je možné sa bez problémov prekliknúť na platobnú bránu. Priemerná cena ubytovania sa pohybuje okolo 150 eur za noc v závislosti od sezóny. Počas silvestrovskej noci sa cena ubytovania vyšplhala až na sumu 230 eur.


Podľa recenzií na facebookovej stránke ubytovateľa aj na stránkach Google nebola táto negatívna skúsenosť ojedinelá. Iba za posledných 20 hodín pribudli hneď dve ďalšie negatívne recenzie.

„Oklamali nás, zobrali peniaze a pobyt zrušili. Nekomunikujú, ideme to riešiť právnou cestou,“ píše Kristína na facebookovej stránke ubytovateľa. „Ide o podvod! Ubytovanie nie je možné, peniaze nechcú vrátiť, telefón nedvíhajú a na maily neodpisujú,“ napísal len pár hodín po nej Matej. 

Pri výbere ubytovania preto neľutujte čas a prečítajte si referencie a hodnotenie ubytovaných hostí. Zbystriť pozornosť treba pri platbe za ubytovanie vopred, rovnako dbajte pri vybavovaní aj na zmluvu, ktorá by mala obsahovať všetky služby zahrnuté v pobyte vrátane špecifík objektu.

S poskytovateľom ubytovania „Hniezdočko“ sa niekoľkokrát pokúšala telefonicky i mailom spojiť aj naša redakcia, no rovnako sme nedostali žiadnu odpoveď. V prípade nových informácií od ubytovateľa budeme článok aktualizovať.